yaaay återupptäckte min alvcape

den e episk me episka gröna fransar. begreppet "för mycket" gjordes för den här capen. 98DQNA on Make A Gif, Animated Gifs
arwen eller typ nåt som pippin får från galadriel skulle kunna ha ett sånt här spänne.
under capen gömmer sig min nya tröja. den luktar typ lite skumt av källare. känns genuint och förstärker bara känslan av att "det här plagget har en historia bla bla massa andra ägare blaa nån kanske har gjort nåt asaviktigt i den tröjan för apmånga år sen bla bla typiskt vintage entusiast snack bla".
kontentan e att jag gillaren.
p.s. jag ska ha capen imorn. d.s.

Kommentarer
Postat av: josefina

å gud va fantastisk!! ha i skolan så man får se den live!

2012-01-25 @ 21:52:24
URL: http://mjaomjaomjao.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0