(11 veckor)(77 dagar)(1848 timmar)(110880 minuter)(6652800 sekunder)

bästa plattan
jag har älskat ted så himla länge, musiklektionerna i högstadiet gick ut på att chilla runt med en gitarr över axeln med kammad lugg o jeanspaj för att se ut som ted på ted-omslaget och tracka nisse så han skulle stämma gitarren åt en så han skulle visa att han e hjälpsam så sarah lloyd evans skulle ge honom mvg. varje gång jag håller i en gitarr får jag liksom hemligt anfall att slänga upp den över axeln men jag har fått lite negativa reaktioner för det e dyrt med en gura och grejer så jag tänker det mest. (jag har ted-LPn vilket e aschill. ska bara försöka koppla in vinylspelarn o laga den snurrande disken. tack NOT den som ramlade in i den vid okänd tidpunkt på festis.nu klickar den vid varje varv så man får ryck)
förövrigt. jag har blivit så brutalt sugen på sommar, inte sugen som oj-ja-najs-med-värme-men-va-vet-jag-egentligen-det-e-slask-o-himlen-e-moln-o-allt-känns-relativt-skit, inte så utan wow man vår, sommar värme på riktigt och och allt känns bara så otroligt himla lätt. trots att jag skriver över allt jag skrev i kalendern igår för att det dyker upp så många nya måsten hela tiden känns det bra  för det finns något positivt i det också för om 6 652 800 sekunder är det kvällen innan skolavslutningen och jag kommer ligga där i sängen o tänka tänk på dom som går ut imorgon oj va dom måste va nervösa och tänk imorgon kommer jag gå ut tvåan för andra gången och det går liksom framåt för första gången på 14 månader. då känns allt så otroligt positivt. jag är en optimist. och tja! välkommen till blomparadiset.

Kommentarer
Postat av: alma

klara. jag älskar den skivan. come give me love <3 <3 <3

2011-03-28 @ 23:28:19
URL: http://bons.blogg.se/
Postat av: alma

clara såklart <3

2011-03-28 @ 23:28:52
URL: http://bons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0