idag hände nåt ingen trodde skulle hända (eller??!?!?)

jag går inte i sommarskola men nåt värre hände mig idag. eller lol till tusen. drog till spy bar för o bonda me victors polerz i hej våld men neej. blev totalnekad för att ja hade träskor. ville säga me gråten i halsen att jag inte äger några andra skor. victor käfta me trasiga sneakers o e numera portad för att ha kallat vakten fitta. tråkigt tänke man men nej fuck spy bar som bara låter bratsbrudar me boobsjirts o klackar komma in ville ändå inte hänga där lolzor lolpic aj aj dumt. det här bekräftar min idé om att häng utanför söder e knas för bara håkan förstår en. träffade dock en man som jobbade som vakt på spy bar förr på vägen hem som ba keff mode aschill me träskor hälsa från andreas nästa gång du drar dit. tack andreas appreciate it men härnäst hänger jag på fashionspots som fattar att träskor e det nya 2012. lolar mig själv. god nattski. alla vänner, va vän me mig på riktigt adda mig vettja

Kommentarer
Postat av: klara!

hahhahah! åhh <3

2011-07-17 @ 10:53:44
URL: http://klaraembla.tumblr.com
Postat av: Klara!

Detta är fortfarande det roligaste inlägget. någonsin!

2011-11-04 @ 12:25:45
URL: http://klaraembla.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0