jag och nisse ska dansa som dom gör i saturday night fever

på nada!! fast nu sitter vi och gör absolut nada istället. ay caramba typ. har ätit grön broccolisoppa med äggg och nu spelar brush queen och nisse försöker lära sig munspel med en munspelsguide på svenska. chill! ont om liv säger nisse. och tom borde lära sig life is a highway på gitarr säger han också. jag tycker han ska fortsätta spela blackbird för mig som han gör när jag ber snällt. när jag o nza va på fest i täby en gång så lirade vi gura lite spontant sådär. då kommer det en kille o spelar blackbird och tears in heaven. han hävdar att dom är liggsäkra. kan va bra o tänka på alla där ute, fagert gitarrspel kan smälta även den iskallaste kvinnas hjärta, som björn ranelid eller enrique iglesias skulle säga. ciao! catch ya later. bitches and hoes. 
jag på e-boda '09

Kommentarer
Postat av: a to the lma

mitt tält va likadant fast skogsgrönt <3 <3 <3

2011-01-19 @ 21:48:29
Postat av: from the c to the l to the ara man

hahaha like

2011-01-19 @ 23:16:40
URL: http://denfinastebloggen.blogg.se/
Postat av: Toni

du är ju bäst på jorden, haha!

2011-01-20 @ 15:30:13
URL: http://knullalagom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0