cosmo

just nu..
...läser jag cosmopolitantidningen jag fick av sara igår för att hon inte ville ha den. hon har fått en prenumeration i present, kanske jag får ärva varje nummer. inte helt fel. mest inte fel för att det är så otroliga saker som står i cosmo, man får veta allt! allt man nånsin har önskat att man visste. bäst i det här numret va...
...det här! håll en spegel framför datorn så ser ni! eller om ni inte orkar står det vad svenska män inte fattar med kvinnor. som att 43% inte fattar "vad hon menar", tätt följt av
  • hennes humör
  • hennes tankar
  • hennes känslor
  • när hon vill ha sex
jobbigt att inte fatta så många saker! hoppas det finns en förklarande spalt i nån annan tidning som lär ut såna knep. typ va vi menar känns ju ändå ganska basic.
over and out.

Kommentarer
Postat av: sara

självklart ska du få alla nummer! vad heter du på skype?

2011-01-26 @ 20:11:38
URL: http://chansera.blogg.se/
Postat av: clara

saris, va chill! jag heter clara_axner! originellt! spontant! fyndigt! hehe kan inte vänta till öppet hus btw... mm 9or.

2011-01-27 @ 00:06:59
URL: http://denfinastebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0