jag lovar

att jag ska ta fler bilder så jag kan visa mer va jag gör. då hade jag kunnat visa när jag satt i nisses kök i flera timmar i fredags för att sen tillsammans gå till klara hallberg o träffade folk, dansade till hennes smiths o beatles vinyler o hittade e halväten kiwi med skal. jag hade kunnat visa alla fina grejer från i lördags med katten morris, visa bilder från wollmars med moa rasmus nisse o max osvald, tunnelbanehäng o sen allt som vi var med om hemma hos andré. men jag tog ju inga bilder! bara en på morris och en på kajsa som hon inte tyckte om... och så dog min mobil också. men jag ska ta fler bilder för det kommer göra den här bloggen så fantastiskt mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: josefina

ja göööör det, f1!!!

(jag och albin provade om det gick att käka kiwi med skal på men måste ha tröttnat på experimentet någonstans halvvägs.)

2011-02-16 @ 20:42:49
URL: http://i-kosmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0