hej glad fredag

"du kan springa men du kan inte gömma dig" självporträtt dec '11 (bloggpoäng.)
ibland klappar jag mig själv på axeln o ba gud du är så bra en sån kämpe. du går ut i alla väder och har (aptrisst) måttligt - askul (en skala) trots att du e trött. du vill egentligen bara ligga i soffan, bli serverad indiskt o klappad på huvet och ska vi kolla på en morden i midsommer o gå o lägga oss halv elva men springer ut på en lokal kanske istället. så känner jag nu!!! jag är självgod på ett påklistrat sätt för inne känner jag istället usch dumma chilla om du somnar innan middagen men det e roligare om man låtsas att man är typ akilles 2.0 o ba okeej jag gååår väl ut dååå om det ska va så viktigt kanske bekämpar ett troll den här kvällen!!
...........va ska ni göra ikväll undrar man
lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0