mellantorsdag

coachella

nisse har skällt på mig för att jag inte har uppdaterat trots att han har bett mig göra det. jag har inget att skriva för inget händer ju säger jag men han menar på att jag har missat hela poängen med att blogga vilket är att man skriver oavsett om man har nåt o säga eller inte så nu gör jag det.
igår var jag på sommar o slakthuset med en mellanlandning hemma då victor vägrade att fortsätta kvällen om han inte fick tvätta håret. ingen sa emot så så blev det. jag var lycklig typ hela kvällen för vi firade att vi äntligen är tillbaka i stan jag har ju jobbat på gotland nu ett tag och det sken som ett guldskimmer över festligheterna. dippen kom när vi missade bussen hem för att pommesarna som jag charmat mig till för tio spänn drog ut på tiden så alla drog ifrån oss. ernst tyckte det va en bra idé att gå hem ensam från gullmars så det gjorde han men jag o victor glassade hem i en taxi istället o  avslutade med freaks n geeks avsnittet när kim kelly bjuder på middag hemma ni vet. imorse åt vi köttbullemackor.
sen drog jag ensam o kirrade nya jeans för mina gamla sprack från kant till kant (litteraturreferens) på eboda så jag lyxelilyxade mig. stötte på klara o siri dä va näjs o vi pratade om hur man charmar till sig bjudöl ute. klara tipsade om att satsa på de semisnygga killarna för de tydligen blir smickrade av en massa uppmärksamhet. ska testas leowl.
är sjukt hungrig för jag e herre i huset nu och för snål för o köpa lagom med mat har köpt upp matpengarna på godis som jag käka igår och två liter läsk och en burk pesto. ska kanske laga middag snart, pesto med läsk on da side. yum...........samma som lunch o frukost typ.
har dessuto redan börjat spara till nästa sommar. jag o victor ska kicka coachella i L.A. så jag antar att ett jobb är ett måste. ska försöka fixa.
ska nog på popaganda.
ashton kutcher ska ta över efter charlie sheen på 2 1/2 men, längtar.
ciao bellas, om nån läser det här o vill hänga så ring för jag är ju som sagt i softa softarnas softa stad stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0