nedd is my american friend.

kanske har ni undrat varför jag har mitt armband med superspexiga färger som lyser i mörkret? det är ett vänskapsarmband ju som jag delar med min amerikanske vän nedd och min amerikanska syrra sarah. köpta i venice beach, och såå älskade. idag hämtade jag foton från en gammal engångskamera jag hittade i en väska, och visade sig va bilder från så himla roliga kvällar i början av sommarn. följ med. jag har ju ingen scanner men vaaa man ser ju ändå
lägereld. har egentligen inte med nåt att göra.
nedd.
så nedd.
vänskapsarmband-dead serious-min
han är ett sånt underbart original.
<3. mmm usa.

Kommentarer
Postat av: sara

HAhaha andra bilden var ju epicpratymode, clara du är alltid taggad <33

2010-12-04 @ 13:58:19
URL: http://causesensation.blogg.se/
Postat av: clara

<3<3 du ska få se hela rullen <3<3 det är the epic of epic epicness epicmode

2010-12-05 @ 14:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0