tja

ska springa iväg och se den här filmen nu
har valt en snygg date-night-outfit
på huvet ser ni mitt bidrag till vår skiva på onsdag tema på huvet men ni får inte se hela härligheten än. kan säga att den e FET ÄGIG ASCOOL
pikén e björns men den e för liten för honom tycker han borde köpa en ny i rätt storlek så vi kan åka på husvagnssemester och matcha men han ville typ inte han vill ha matchande tracksuits ist:(
eller kan ju va fett det me ifs lööl
bye juu gajs.
och e astaggad för min amerikanska ascoola kompis warren kommer till stan nästa vecka ska leka guide och visa upp mina hipsterkompisar (no offence ni som läser <3) och typ dricka öl och visa upp götgatsbacken som man annars bara ser på nätets streetstylesidor. som ni förstår är jag taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0