aj mina fötter :'(

har jobbat 10 timmar i sträck på kassan på mcdonals. nya jobbet <3 ( </3 oni ti fotisar)
i helgen har jag
chillaat me beerraa som äntligeeen e heeemmmaaaa
varit på öppningen av sommar (som alla lööl) och det va kul kändes som röj från förra sommarn.
varit på middag med björns släkt och firat hans pappa.
jag åt risotto. den va god.
sen sa vi nej tack till öl och dart me dom vuxna och va medelålders gick hem kolla på film och va lite ledsnaför det inte va finalen i mellofestivalen den kvällen .____. (23/24 maj wohoooo!!!!!)
imorn ska jag köpa studentklänning me mormor det e en hemlighet för mamma vet inte varför mormor har bestämt det men det gör det mer kul. vi har ringt hemliga samtal och bestämt tid. allt mycket hemligt.
jag är ledig imorn också.
och så har jag bokat biobiljetter till skräckisen me harry P.skådisen men inte sagt nåt till björn det blir en fin överraskning.
veckans mål: ska ha badparty me alla mina gamla badbomber badskum och typ seriös badkonfetti som jag har i min supertvålbadlåda den har fått stå orörd FÖR länge.
och kanske grilla också.
KOM PÅ VÅR SKIVA PÅ BONDEN PÅ FREDAG DET E GRAAAAAAAAAAATIS!!!!!!! 20-01. hej hej fest tema på huvet
ska även hålla mitt sv nationella tal ska skrivare imorn
ciao over and ouuuuttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0