så sjukt trött

skrev på hellmanuppsatsen igår iallafall och har ÄNTLIGEN skrivit klart första staden som var wien!!!!!!!!! lättnad!!!!! betyder ju då också at jag inte har haft ett liv på över ett dygn (hade kunnat vara värre) men ändå. är dränerad och skäms för alla stjärtiga slutsatser och egna tankar jag dragit när jag gått runt i konstens värld och pratat med både Schiele och Klimt CASUAL. hade tänkt gå på bio med björn men war horse visades bara på obekväm tid. vill se den!!!!!!!!!! men känns som rätt val nu när jag nått den här milstolpen iaf och har bara paris kvar nu till på onsdag WIN!!!!! ska till göteborg också sista dagarna på påsklovet förmodligen blir epic win det med.
hej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0