älskade församling

det har varit hemskt tyst här men det har ju vart lov!!
jag har
varit på gotland
firat påsk
stickat stickat stickat stickat
fått hårdare hud på stickfingret no joke efter alla sticktimmar
suttit framför kaminen alla timmar jag inte sov
åkt hem
vart med björn
sett war horse
fikat på gildas
gått i regnet
sett en film till men har glömt vilken
vart på wollmars
vart utanför spy bar (hade kommit in men orka inte lovar)
vart på lion bar ist
stickat stickat stickaaaaat :(
ätit asgod mat
ätit godis da
åkt till björns land
gått lång promenad i lera och kollat på tre bryggor
sett en snöstorm genom fönstret
lagat linssoppa
köpt fel tortellini så vi åt tomatsåsen till och linssoppa igen
dött av hög mysfaktor
sett fyra filmer
sovit på sängsoffa (bästa)
tvättat håret da
pysslat
fotat björn med högaffel vi hade tänkt återskapa klassiska bilden men va ingen runt som kunde fota oss
planerat sommaren hösten och så
suktat efter att flytta hemifrån
tänkt på möjliga sommarresor
dött igen av längtan till sommarn
haft snacksabstinens och break down för vi bara köpt en påse chips och en cola till hela resan (båda va knäckta)
kokat majskolvar
åkt hem
stickat stickat
sytt ihop en bit av tröjan
köpt musik så jag kan lyssna imorn på bilden
planerat lite madridresa som börjar på torsdag
sökt universitet elva olika grejer för vill bara se om jag har en chans att komma in vill inte plugga .__.
och annat vardagligt typ sovit gått på toa etc da
HJÄLP ÄR EXTREMT FLYGRÄDD NU JAG DÖR.
landet-bildbevis:
finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0