osexigt

igår va jag hemma hos tilda o klara på fest me tema osexigt!! bra tema på en fest, kan nog sträcka mig till att alla hade lyckats oavsett om man va after ski, mamma, matchande me snabba brillor, fyllo eller hade underkläderna utanpå. vi kollar lite:
after ski, matchande deluxe
alma i fleece o zebratights
tights o en mamma me klänning matchat me mjukisbyxor
jag kickandes svettig after ski
en matchande julle o en bh-siri
en mamma halberg i funktionella glasögon
värdinnan i one piece
nisse i långkallingar
...
snyggt!
max lyckades nästan för bra
i'd tap that!! (?)
ännu mer matchande!!!
dansade massa, vilade ibland
tack tilda o klara, va skojeliskojs!! om en halvtimme ska jag på adventskonsert ska ha på mig nåt rött i julens ära.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol han i blont hår verkar rolig är det din kompis?

2011-11-29 @ 21:25:45
Postat av: clara

du menar hetingen i långkalsonger?? aa det e nisse han e så skön som han ser ut på bilderna och ännu mer lol i verkligheten lovar

2011-11-29 @ 22:56:24
URL: http://denfinastebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0