ALOHA BITCHES!!

IM BACK IN TOWN REDO ATT PARTY LIKE A ROCK STAR not TAPPADE RÖSTEN FÖRSTA DAN OCH HAR SOVIT 1 TIMME DE SENASTE 24 TIMMARNA men DET ÄR MIN FÖDELSEDAG PÅ ONSDAG (19!!) och JAG HAR FÅTT EN NY BOK AV MAMMA OCH JAG HAR KAMERAN FULL MED BILDER måste bara hitta sladden först MEN KEEP POSTED SNART ALLT

right here right know. men SÅLÄNGE soundtrack



har förövrigt sett dom live. tänk öken amfiteater 20 grader varmt mitt i natten och sista dagarna på ett helt år.
vill du va trisst o inte känna live-känslan genom o blunda, fläska på ljudet o låtsas att du också va me kan du lyssna på spotify.
sayonara! tackar världen (himlen????? pilotkaptenen???????????????) för att jag sitter här också fastän planet hade så svårt o landa o gungade fram o tillbaka nästan upp o ner grät två ensamma tårar av rädsla men sen kändes det bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0