tillbaka efter höstlovet


höstlovet är över, resten av höstterminen nalkas och jag har inte rört en dator på fleera daaagaaar för jag har varit på gotland på självutnämnd detox. mycket värt. hmm jag har ju varit på asiatisk buffé som jag skrev tidigare, är redan sugen på att gå dit igen. maat <3 helt enkelt. idag har jag gått min traditionella söndagspromenad med nisse, åkt gotlandsbåt, tagit bilder på mitt gotlandshus som jag tänkte ladda upp men inte orkar, fått skolkatalogen, ätit en semla, druckit flera koppar grönt te och stickat. mycket händelserik dag som krävde enormt lite ansträngning. så värt. och bytt till en enormt killer game vänlig profilbild på facebook har jag gjort också!!! härligt suddig till nästan oigenkännbarhet utan att bli för uppenbart att jag TÄNKER VINNA I ÅR. rädda sig den som kan säger jag bara. jag är så redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0