.

jag väntar på att moa ska komma hit så vi kan muncha lite. vi ska baka en chokladkaka som ska vara alldeles kladdig i mitten så man blir alldeles chokladig runt munnen även om man inte vill. det är enda sättet för mig att kunna äta choklad eftersom jag har godislöfte. jag känner mig ganska apatisk och lobotomerad, men igår kände jag mig oövervinnelig och var så himla glad. men sen blev jag arg för jag hade missförstått så otroligt mycket och då blev jag arg. svårt att inte bli. nisse är arton nu vilket är kul. träffade en alkis igår på söderkällarn som hette tony och som bertil blev alldeles kär i. dom skulle vara fina tillsammans kanske.
jag ska gå på håkan i april, alltså ååååååhh håååkaaaan naaaaaw. jag är seriös. och så tänker jag hänga en hängmatta i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0