att sakna.

jag tänkte precis på att genom att kolla på mina profilbilder på facebook (vår allas bästa vän) så kommer jag på så himla mycket saker jag saknar. fint men sorgligt samtidigt. kom också på att tragikomiskt är det finaste och bästa ordet. svårt att förklara, men om man googlar så är första träffen den svenska långfilmen " pengar - en tragikomisk historia" på wikipedia. 'nough said. beskriver så bra. iaf, att sakna saker som man har glömt att man saknar egentligen men kommer ihåg det igen genom att se en bild. häng med vaaa:

jag saknar...

... ettan. kan inte riktigt sätta fingret på varför, men ändå. var kanske en trevlig tid.
... att gå över skanstullsbron och vädret är perfekt och det är vår och snart sommar. händer alldeles för sällan.
... emmaboda. för att det är sommar kanske, man inte jobbar, gör vad man vill och ja. saknar lite nu när det är kallt.
... att ha supermysiga helger när det är superkallt och man inte kan göra nåt mer än att dricka kaffe. gör väl egentligen det nu med, men saknar alltid det när jag gör nåt annat. man borde fika mer.
... den här t-shirten. hatar att den är tillfälligt borta. kanske är i smutsen, har inte kollat. men det är iaf en naken victoria beckham på och så står det protect the skin you're in. väärt.
... att äta b&j i vitan i bara vårjacka.
hmmm när man börjar tänka på saker man saknar så kommer man på så brutalmånga fler. det är farligt, kanske borde tänka på saker man inte saknar, fast inte inte saknar för att man har en trisst anledning, då blir det ju bara major depp. typ trisst tänka på att man inte saknar när man var tvungen att flyga ensam med tusen byten i ettochetthalvt dygn från usa till sverige, för det var ju bara för jobbigt, utan det är ju mycket roligare att tänka att man inte saknar typ en kaka för man har ju ätit den själv och är otroligt nöjd. makes sense.
nu kommer jag på att jag saknar mina signerade tingsek plattor (alla alla). dom är putsväck. tingsektjuv>:( om nån har sett dom så säg till.
och välkommen till freja albinsdotter som tycker den här bloggen e tung som fan. LIKE!! filar på ett hyllningsinlägg, du har ju faktiskt fyllt år. puss på dig.
se, det är så trevligt när folk säger att de läser för då blir man glaad. tack andré som sa det t.ex. BRA FÖREBILD!
hej då.

Kommentarer
Postat av: Freja

Nämen tack! Jag skulle skrivit det här för länge sen men det blev inte så.



Jag ska ringa dig imorgon. Det är så himla synd att vi inte hörts på så länge bara för att det blev konstigt sist. Jag ringer imorn.

STORA FINA KRAMAR!

2010-12-06 @ 15:57:25
URL: http://perabestis.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0