jag vill ha.

jag vill ha en sån här halsduk. och stå sådär bredvid ett gammalt staket och bara tänka på viktiga grejer och bara råka bli fotad precis då. skulle bli en så himla bra bild.
jag har för övrigt bestämt mig för vilken klänning jag ska ha på nyår, ni kan få se den sen kanske om nån bryr sig. annars kan ni få se imorgon när jag faktiskt har den på mig och det är nyår på riktigt. det är två veckor kvar av lovet och jag har inga som helst planer efter imorn, tänk om man inte skulle fylla dom med nåt annat än att bara vara hemma, gud va långt det skulle kännas då. som 10000 uttråkade år. tur att man känner sig peppad nog att ta kontakt med omvärlden så man inte dör av tristess utan att nån e med en när man går vidare. annars kan det ju vara ett tips till alla er där ute som tycker att loven går för fort: ha lite tråkigare! då längtar man nog efter att nåt ska hända.
sen vill jag bara säga att freja jag saknar dig! till tusen, tusen varv runt jorden och en omväg tillbaka, så mycket. sluta bo i skåne och flytta i förtid! bo på min vind, det är nära hem då! och kommer du ihåg alla supermysiga sommarkvällar i somras, som utebio med boxen eller när vi drog på fest hos din kusins kompiskompiskompis eller så och alla va minst 4 år äldre och främmande? vi borde göra om allt sånt. puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0