SÖNDAG - TID FÖR EFTERTANKE

waddap bloggläsare! hallå! hej tja tjena jääää! bilden e ett bevis på att vi chillade på warp i fredags och dansade oss sådär härligt översvettiga. så mycket lycka i den här bilden, alltså bara moa i bakgrunden<3 och olivia med trollmun mehehehe och olof!! såå fiiint. nisse va hemma o åt fredagmiddag me mig och pappa och bondade nåt totalt med äldre generationen axner (das original!!) till och med så mycket att han langa "hade vi inte redan bestämt att vi skulle ut hade jag kunnat sitta o snacka med robert hela kvällen. alltså, HAN chillar"
jag skulle nog drista mig till att säga att den här helgen har varit så otroligt mycket fint kantat av misslyckanden. ibland är det svårt att chilla på allt som bara e niice när man lyckas bete sig som ett stolpskott. inte alla korvar på grillen. men tja! va på håkan iallafall och dog. blev så tagen att jag började nästan gråta (jag torkade bort EN tår från kinden!!) hemma hos elisabeth efter när klara frågade hur det varit. jag älskar håkan. tja tja (och alla ni som har undrat i smyg, nu äre officiellt: jag o nisse e faktiskt syskon, vi är ju väääldigt lika! facebookofficial, fejjan ljuger aldrig)
brutalt over and brutalt out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0