jag har blivit sjuk

kroppen har typ bara lagt av har haft alldeles för mycket att göra och stressat och gått i skolan och jobbat och uschligt många nadra saker hela tiden.
men det är så olägligt för jag skulle ju vara ute ikväll och umgås och imorgon firar jag och björn 4 månader och vi skulle picknicka och bla. men kansek mår bättre tills dess. ska göra ett kort nu som jag i värsta fall kan överlämna från sjuksängen :'(
igår var alla som va nåt inklusive mig själv då på dark shadows. prämiärdag och allt. förstår lite varför den fick en tvåa i DN... men outfitsen och miljöerna var fina.
lyssnar på hello saferide på högtalare från min iphone just nu. bland annat den här:

lolig fanvideo men whuttevva.
björn kom och skötte om mig med mat fika och film igår men idag har mamma tagit den rollen. hon gör bulgursallad till mig nu <3
jag är så taggad på att åka iväg nånstans. björn och jag hittade just en charterresa till gudomlig grekisk ö, egen lägenhet med kök och 100 meter till strand och tavernor en vecka i början av september (+25 grader varmt typ) för 6900 totalt flyg och allt. MÅSTE ÅKA. 3500 för en vecka i grekland dör.
pussar er från min sjuksäng men utan att smitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0