jag älskar att picknicka!!!!!


asglad på en fin toa i madrid
knappt för gosh det e asmycket trissta saker att göra................... >:(
har börjat jobba på donken slussen
och picknickat en massa med björn
har mest hängt me björn men det e för att vi e så roliga tillsammans och så bra på att umgås. vi ska åka till landet så ofta vi kan i sommar och nån gång ska vi skapa en humorduo för vi e så otroligt skojfriska.
jag kan skriva vad jag vill om det för jag tror inte han läser bloggi.
och jag har köpt en engångskamera jag fotat lite med i helgen typ tonis awesome födelsedag och alla våra picknickar typ jag i hagaparken björn i hagaparken vi på en bänk bla bla picknick. imorn skare bli 20 grader och jag har börjat ha träskor o jeansjacka <3
och på torsdag kommer berra hem!!!!!!!! äntligen!!!!!!!!
och jag köpte två softa bikinisar igår e sjkt assnygg i dom längtar till sommarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0