lovet i bilder

säger väl mer än tusen ord *lol*
annars har jag idag tagit mig ett steg närmre att bli en del av donken slussen-familjen (y), suttit i solen druckit kaffe och ritat hus som är ett hus en miniatyr av ett hus och ett husmönster, bestämt hela menys till feta födelsedagsbuffen och den blir eeepiiisk och räknat dagarna till da big day (TRE)
(y) victory!!! livet ba flyter har ledigt på onsdag så imorn ere FREDAG kan man säga fast om det va riktiga fredagen hade det knasat
aja imorn slutar jag två det ska va sol me moln och idag har jag städat mitt rum brutalt noggrant och möblerat om. e så dålig på o städa kontinuerligt men ÄGER på o storstäda det blir alltid myyys
nu trodde jag att jag hade delat klart men så kom jag på att jag SKULLE JU ha skypeat me berra idag men han GLÖMDE BORT (hint till dig bertil wassén om du läser) så det va fail. blir snart istället får man hoppas :/
hej då nu har jag skrivit klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0