helt dränerad på energi

har ägnat de senaste fyra dagarna åt att skriva en uppsats på 4000 ord, varit sjuk samtidigt, färdigställt två major bildarbeten, gjort en massa på projektmönstret, stickat ett 2 decimeter askomlicerat mönster på stickningen på några timmar så jag fick ett sår på fingret där garnet varit, haft ont i öronen och halsen (tror jag kommer tappa den snart asså rösten) pusslat ihop jobb och pengar och när jag ska skaffa mig ett liv igen. älskar min kalender den är min bästa vapendragare just nu MEN SÅ SKARE INTE VA
tror seriöst jag somnar ståendes. bara tre prov kvar och en annan massa skit
såhär vill man hare istället.
på torsdag fyller björn 20 asasoft btw!!!!! tur det, skönt att slippa känna sig så himla mogen jämt..... '.___.
(sara ditt rum e myyys)

Kommentarer
Postat av: Tildert

Fina!!

2012-03-21 @ 14:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0