fantastisk onsdag

äntligen äntligen äntligen riktig vår idag <3<3<3<3 va så himla varmt satt vid väggen i nytan o va klyschig och så kom vi ihåg att vi satt där typ VARJE dag efter skolan förra året. kanske blir så i år med!! annars har jag hetspluggat, va tvungen att säga nej tack till middag hos björns farmor för att slippa slita mitt hår över allt annat som behövde bockas av idag (ledsen hest hon e skön) men imorn ere födelsedagstajm så pluggade en smula extra dessutom så jag inte behöver göra så mycket imron dårå lixx. har därför slagit in paket idag, mentalt hängt fram manchestervårjackan för det ska bli femton plus imorn och taggar för solhäng och chill. najs att ha en systemetgammal vapendragare, det e inte varje dag. nej jag ska sluta älta.
pappa har förövrigt herrmiddag, eller dom repeterar typ inför en middag dom ska ha nästa veckan "måste testa menyn ju" (citat slutcitat). hela familjen samlades på balkongen i kollektiv lycka när en av gästerna sabrerade en champagne. PÅ RIKTIGT. så det e riktig fest! middagen e inte över men e själv i sängen redo för o slockna sova som en stock ska bli så soft.har annars fyllt upp min fina muffinsgodisburk som ser ut som en muffin med nytt godis jag fick från finska taxfreeshoppen som mamma besökte idag när hon var i helsingfors över dan *globetrotter*
annars då. åt årets första glass i solen idag, det här inlägget skulle ha krönts av en asfet bild på mig och den asfeta slevenglassen men sara har totalignorerat min förfrågan om att få den skickad för att slippa stalker-ladda-neren på instagrams webbsida det är ändå ingen idé för de finns typ bara i litet format där...... så ni får tänka er! det var jag i solen mot nytanväggen med en stor yoghurtglass som va rosa från sleven och jag hade utsläppt hår helt casual och min beige (kräm lol)färgade american appareltröja. jag hade ürgylligt leende också.
nu tråkar jag ut er, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0