på torsdag på torsdag (fast idag!)

härligaste divan ever
om jag va hälften så aschill som hon skulle jag ändå kunna ta typ två sjundedelar av det aschilla o dela med mig till nån annan och ändå ha tillräckligt kvar. hon e chill! mest kanske för att hon e så snuttegullig innan o sen ba sjunger asbra. bättre i det här klippet ifs:
annars har jag vart i skolan (åt mest episka frukosten kolla min instagram claraaxner, ledtråd rotfrukter o beasås)
fikat me klara aslänge på kaffe så länge att vi var tvungna att köpa två kaffe var för att inte känna oss utstirrade trots detta droppa dom vid andra köpet ba jaa kaffemakerskan e ute på ett uppdrag (rök, va som när benny säger att han ska äta en banan (?!?!!?) när han ska ta en nypa luft) o ba men ni ser ändå inte ut o ha speciellt bråttom så det e lugnt va. drypande av dryghet där alltså. jag hade kunnat bitcha tillbaka o ba joo vi ska tillbaka till vårt asviktiga mediajobb på mosebacke eller nåt så vi vill haren 2 go men jag valde o va snäll le o ba neej heelt lugnt vi chillar vidare o straffade dom istället me o sitta en timme till. fikade sen mera o gick runt söder typ trehundraelvavarv me björn gick hornsgatan fram o tillbaka typ tre ggr kändes ambitiöst.
annars då?? åt en halv kanelbulle nyss. over and out.

Kommentarer
Postat av: K!

Jääävligt värda kaffe må jag säga <3

2012-01-19 @ 22:56:12
URL: http://emblaklara.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0