nu har jag hämtat mig typ

men vilken pärs :'(((((
såhär såg jag ut på nyår hos nils genom saras iphone
otroligt supermegaglad!!
det va en som undra hur kvällen va, den va bra! fast den va en parodi på sig själv typ lång asnajs middag sen vänta på tolvslaget som e som ett lyckorus sen tappar man folk på vägen dansar på fest dricker cava och tror man e värsta superwoman som kan köra hur länge som helst blir trött drar hem sent sara sa att hon va på donken vid fyra o jag tyckte att hon drog tidigt hmmm.. så det va kul men ja. middan va bäst!
och här e middagsgänget genom saras engångskamera!! som ni ser är det jag tjock o lycklig o halv till vänster sen max, viktor, erik, john, olivia (hemma från köpenhamn!!) moa o nisse. o saraa som tar kort! o sen kom theo ellie o toni. aja whuttevva. det va kul! vi åt chirre! och jag gjorde bästa corn-pesto-i-ugn-grejen.
idag ska jag försöka dra brorsan till stan sen ska jag träffa sara på ljunggrens standard men det känns lyx eftersom jag varit sjuk. resten av veckan vill jag spendera något liknande det här
vinnandes på biljard me bakom-ryggen-stötar!! för e man ledig så e man.
är tacksam för att sara alltid e där för att föreviga oförglömliga ögonblick, så även här! she's my vapendragare, som swedish problems hade sagt.
puss fred ut

Kommentarer
Postat av: sara

baby ooou älskar dig <3

2012-01-03 @ 22:08:18
URL: http://causesensation.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0