morotssoppadag

tja alla galna därute!
idag har jag ätit ohemula mängder snask asså lyssna bara maaassaa småågodiis kladdkaka som bara va varm smet massa ostmackor (inte snask men asanajz) o sen slank det  ner nåra pretzels. det här va hemma hos tilda bara så jag har freakat annars också ba. jag va så mätt att jag trodde jag skulle behöva säga "hurreni dra i förväg lämna mig bara jag sinkar er rädda er tänk inte på mig". som i en film typ
annars har jag börjat på mitt rymdkollage på bilden fejkat loggbok för projektet, funtat på vad som e heligt för mig (god mat?!?!?! egen tid asså typ kvalitetstid?!?! familj vänner nära kära?!?!?! om jag haft nån hund?!?! lost här),
tänkt att snön o snöfallet på kvällen idag såg ut som i slutscenen av bridget jones 1 ni vet när hon hånglar upp mister darcy i gräsliga typ fejksiden-trosor som hon kallar små (eg granny panties) och ja nivet, o slutligen käkat morotssoppa och kesokaka o kollat på massa freaks and geeks me björn. bra serie.
just nu taggar jag att det e champinjonsoppa me pannkakor imorn i skolan.
och jag vill ha en sån här koja
från rookie
aja alla kozmozknazare ses imorn på lillördan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0