med vecka 3 i bagaget

hej. söndag. trött.
va på brooklyn i fredags o hos elis igår så antar att festen e lite över.
det här har varit en så otroligt lång vecka. har tänkt mig att kanske bloggen kan passa som en slags dagbok mer än tipshörna på en civiliserad nivå dårå såatte det kanske blir mer jag gjorde det här sen det här framöver så alla kan va lugna o inte undra va jag har i kikarn.
bloggen kukar ur annars får inte veta när jag får kommentarer så det e synd för hitta just en på håkaninlägget jag gjorde nyss där en anonym uttalar sig mycket kritiskt till håkan. vemeru vavillru sluta va anonym så jag vet vem jag ska tycka lite mindre om. sen undra du också va jag skulle göra i helgen men nu känns ju det lite meningslöst. men eftersom du va anonym kanske vi egentligen har hängt fast jag vet inte att det va du så då vet du va jag har gjort. annars kan jag säga att jag inte har nåt planerat för nästa helg vet bara att det kommer bli ångest för i helgen ere bara 4 dar kvar tills bertil drar till madrid. uschligt.
har förövrigt i helgen slagit mitt rekord för hur länge jag har hängt med en människa i sträck, glidit runt allmänt casual och käkat pommes. hmm annarsrå. hmm skolan erbjuder inte mycket spänning alls ska skriva om min livsåskådning på torsdag ska bena i det. och ska va barnvakt me allis för första gången så himla nervigt att hänga me barn kan va skoj men jag är bäst på avstånd. men nu blire andra bullar! jag ska kicka barnvaktsass.
hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0