hallaaaa summering av helgen

det har vart tyst här ett tag o jag e trött nu så det blir helgen i punktform
fredag
  • lyssnade på kofi annan som hyllade raoul wallenberg. fett till tusen
  • drack kaffe på sodom (standard)
  • åt chillad middag hos mig. paj bulgursallad sås rödbetor
  • va på charlies
  • va på strand
  • jag o nisse va apdåliga på popquizet fick tröstfusksvar av bartendern vann inte ändå
  • va på avskedsfest eller dylikt för björns polare som flyttar till barcelona
  • avslutade me stabil pommes
lördag
  • snabbfikade me sara o melina
  • gjorde bästa pastan svär!! rivna morötter rödbetor gräddfil grädde vitlök rödlök mojsa ihop i stekpannan asså
  • träffade nisse.
  • drog till wolle stjärtigt tidigt vi va nöjda över det för vi fick bord
  • alma hade ny klänning o nya glajjor o va beyond fierce!!
  • stannade till stängning (................)
  • björn o jag rockde brooklyn
  • träffade moa o elli där!! fett!!
idag
  • bästa vädret!!!!!!!
  • va på vasamuseet. så knasigt bra museum kollade filmen gick guidad visning fick svindel i låtsasmastkorggrejjen
  • drog till folkets åt en falafel o kollade på dom exceptionellt speciella väggdekorationerna ni vet som e i 3d typ som en stad målad i roliga färger
  • drog hem och åt mat dirr (potatis o purjolökssoppa.)
  • fika me berra på rival (han åker på torsdag *förtränger* <-- fjortis-msn-prickar-runt-ord)
  • kolla på wallander åt lingonkolatårta o chokladtårta
  • toppa me en pizzabit som late night snack
  • planerar va jag ska äta imorn till frulle funtar på den goda pastan det finns kvar lite
så vare bra helg. imorn börjar jag halv elva det kommer jag göra varje måndag framöver TACK VÄRLDEN ljus i mörkret ÄLSKARsovmorron.
puss påer bebisar
p.s. hörde från säker källa att håkan va på strand efter sin spelning på grönan i höstas. fatta fett. önskar jag vart där. d.s.
p.s.2. det e självklart ok att dela va ni gjort i helgen jag blir inte arg om ni kommenterar.(!!!!!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0