det kniper i hela kroppen

jag vill att det ska va sommar o ljust ute o håkan och jag gråter alltid på håkan så gråt och gå vidare längst vattnet o det e varmt men sent och man har gömt vin i buskarna utanför grönan och går förbi folk som dör av lycka.
det e konstigt men det kniper alltid i hjärtat när jag ser håkan förmodligen för att jag är handlöst förälskad sen jag va typ 11 gaaaaaa han e najs.
om man blundar kan man tänka sig finalen på en håkanspelning typ som hultsfred 2008 och man chillar runt me typ 20000 pers o livet e najs o det håkankniper i kroppen.
antar att alla ba LOOOL men håkan förstår mig peace alla poppare där ute jag var aldrig en av er fullt ut jag va bara ful ist men jag älskar håkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blä på håkan! vad ska du göra i helgen?

2012-01-12 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0