kollar på oscarsgalan nu ist.........

för somnade vid två igår en halvtimme kvar till showtime bara .__. aja.
men nu ska jag dra mig i kragen o dra o köpa garn för o kicka igång den här HÄRLIGA vårdan.
gick inte ut igår alls satt framför fönstret istället i sommarkläder och låtsades att det va lika varmt utanför fönstret men lovar o svär ska inte göra det idag fastän det e så sjukt lockande.
imorn ska jag jobba också på tildas jobb det ska bli spännande. och kanske tar me min kamera idag för o försöka fota upp rullen som jag har på prov i den den kan ju bli knas i kozmoz eller bra o isf så har jag råliga bilder kanskefrån jättelänge för tar aldrig me den egentligen
aja.
här e mitt o nisses sista häng på bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0