imorrn börjar jag halv 12!!!

det har nästan blivit standard att de mest regelbundna uppdateringarna e på söndan. så det blir lite resumé känsla påre här va.
har varit på strand som vanligt i fredags kickade jag björn nisse o tilda träd, gräs o stenar och trummor & orgel. det va fett. i brist på bildbevis får det representeras av en bild sara tog på mig o björn hos elis. e ju nästan samma hade typ samma kläder vi e halva gänget och det va festlig stämning så shit same.
om jag ska hobbytolka bilden tror jag min pose e ett sorgligt försök till att förföra min fotograferska som förövrigt syns i hallspegeln.
vi va iaf väldigt ekonomiskt smarta i fredags o sparade mycket pengar fast vi hade kul.
på lördan åt jag dom godaste äggmackorna. och så va jag o beundrade freja o fias lägenhet som dom hyr en månad avis så det va bärsärkigt knas i kozmoz men det va bara kul o se gz!
på lördan va vi också på strand. kände mig fett snål också men struntade i det o dansade ist.
idag försökte jag va assmart o ta en genväg men det slutade me att det tog dubbelt så lång tid. lökade för mig själv o ba "genvägar e oftast senvägar"
idag har jag firat lotta som fyllde år och släkten samlades glatt runt min nya app aLike där man får en kändismatch efter sitt utseende. jag blev owen wilson......
MOVING ON mormor va upp till bevis o blev heidi klum vi trodde det berodde på kinderna. här finns faktiskt en bild.
vi andra langade casual face o hoppades på det bästa
FWX5hl on Make A Gif, Animated Gifs

pappa blev george clooney alla förutom mamma ba oj nu spårare hennes reaktion va ist aaah jaa javisstere!!
lolz
annars va benji o tom såhär gulliga
benjamin har typ bästa fashionfrillan lugg o prinslångt
anars så har jag förberett inför min frulle imorrn o gjort ungsrostade rotfrukter för det e typ det bästa man kan äta med ett ägg en rostis o juice i sängen. helt serri. imorn ska jag göra smoothie också.
övergripande mode just nu e bra definitivos i veckan ska jag va barnvakt igen o hetshänga me nisse o moa innan dom drar till berrelinos ( :'(( )
hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0