fredag

jag saknar alla som inte e i stockholm så mycket att jag mest känner för att ligga i sängen o äta choklad. sådär usch-det-e-synd-om-mig men det inte e det alls egentligen men inget känns sådär fredagstaggat jag är absolut inte hungrig efter att ha sett en bit av clockwork orange på psykologin. den va hemsk jag o sara gick därifrån innan den va slut blev illamående av godiset vi köpt.
mamma har dragit ut en tand idag så hon kan inte äta nåt annat än flytande saker det e synd om henne men man ser verkligen rolig ut med halva ansiktet bortdomnat av bedövning.
när man saknar blir det liksom tomt i kroppen på ett obehagligt sätt när man e hungrig istället t ex så vill man ju bara fylla hålet med godis!! enkelt kirrat! nu måste jag ju hälsa på dom så det känns bättre. men är inne i en extremt höjdrädd period skulle mog inte kunna flyga ner ska kolla tågbiljetter.
alldeles nyss gick mamma förbi avdomnad o ba det e så bra med toms gottepåse sen han va sjuk, vamenaru sa jag jo det e en massa smärtstillande. kasta hit nåra tabletter skämta jag! hon mena nog för hennes tand får vi hoppas
ska typ dra till wolle

Kommentarer
Postat av: nizzi

Saknar dig määä!!

2012-02-25 @ 18:54:07
Postat av: clara

<3<3<3<3 yay du läser bloggi från berra coolt!!!! skypea snart lr?!?!?!

2012-02-27 @ 00:49:05
URL: http://denfinastebloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja! har inte internet, men ska lösa det! puss!

2012-02-28 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0