dan efter kärleksdan eller nåt

i nättras åkte nisse o moa till berlin så nu kan man väl säga att alla e utflugna för en så himlans lång tid framöver. allt e skitkallt förövrigt. alltså dödkallt. kallare än att dödströjan äns kan kallas dödströja för den e inte tillräckligt varm. och björn har dragit till gbg och jag e avundsjuk för jag har fått för mig att allt e typ lite najsare o annorlunda. och det e varmare där. men äter gelehjärtana jag fick igår istället och har redan ätit upp mer än halva hjärtburken. därför lurig min.
om ni inte tror mig så är det här en gif när jag äter.
pYsESJ on Make A Gif, Animated Gifs
sen fick jag en minichokladask av mami också men den e long gone (y)
längtar till efter den här helgen då blire ljusare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0