saker jag kom på nu eller just funderade på som har med mig att göra

  • jag önskar magnus tingsek kom inflygande genom mitt fönster och friade på stört.
  • jag ska återuppta min kollagehobby
  • drömmer om att återfödas som brigitte bardots tvilling
  • har ingen som helst lust att se freaks & geeks
  • har kommit på att jag av oklar anledning har en massa sparade bilder på randoms från tumblr som håller hand. varför? är frågan.
  • saknar hängmattan.
  • saknar usa också. typ zozobra.
  • älskar säkert! lyssnar på facit rakt igenom minst två gånger om dan.
  • kan inte låta bli att önska mig nåt varje gång klockan slår två likadana siffror. men de slår sällan in
  • saknar augusti, har börjat hata hösten rejält.
  • har dessutom tröttnat på jakob hellman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0