drar till landet ska verkligen bli helt grundligt fantastiskt

igår va jag i högdalen. sara sa att det låg på röda linjen efter aspudden så det va smidigt att åka sa hon. det gör det ju inte, är ju på gröna gullmars-ersättningsbuss. lol. kontentan är väl att jag helt gick på va hon sa spred det till alla som va me och att typ ingen sa emot heller. borde komma ut o upptäcka världen. såg ut såhär när jag lökade hemma o väntade på berra som kom o visade youtubeklipp på morrissey o dreglade, dansade och drog hit mjohn o sara. X8S24B on Make A Gif, Animated Gifs
tänker att jag ska dela saker jag tycker om just nu.upplysa.
<3 tylers tumblr
<3 standard
<3 göteborg
<3 berras reaktion när han ser den här videon
<3 låten. OCH VIDEON.
puss påer ses imorn
liveblogg:
yZKzGw on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer
Postat av: sara

haha jag var full o menade mälarhöjden,,,

2011-09-18 @ 09:06:16
URL: http://chansera.blogg.se/
Postat av: Klara!

Men hallå innerstadsbarn <33333 knasisar

2011-09-18 @ 20:02:24
URL: http://klaraembla.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0