äventyrsvecka



såhär knasig va jag idag typ
har en äventyrsvecka! victor påpekade min söderskada så utforskade liljeholmen by night igår (tipsalert!) och rosendal idag. jag o berra gjorde självplocken, äppelträdgårdarna och vindflöjlarna osäkra på djurgårn me våra penisförlängande systemkameror. är djupt besviken dock för trots att den är digital och hippt nikon är bildfilerna av okänd sort så dom kan inte överföras i datorn!!! den ska till kameradoktorn imorn, såhär kan den ju inte hålla på! hade ju en massa roliga blogganpassade bilder att bjuda på. vi pallade iallafall äpplen tog kort på blommor och sparvar och drack en hel termos kaffe och stjärtade loss på ljusinställningar och ISO.
hjälp lolar på mig själv. ni får se bilder snarast.
älskar älskar älskar hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0