äventyret tog en oväntad vändning

kan berätta mer imorn när ni ser det här ändå för ni är ute hoppas jag och har en fantastiskt fredag! ultimate party girl. jag har iallafall sjöutsikt och en van gogh och en spegel så man ser även ut i hallen, bra grej. har lyckats äta en halv prinskorv också. stor förbättring. har sett senaste avsnittet av min bubblare-till-favorit-serie-serie the hour. hade inte min dator låst sig på amerikanska filmer only hade jag bett nån o komma med den här filmen imorn:
gosh sugen på limpmacka med ost men vill inte fråga.
imorn eller snart kommer snälla bilder, som typ utsikten, mitt te och screen caps från avsnittet jag just såg.
<3

Kommentarer
Postat av: kajsa sofia paulina

Neej! Du måste se serien, den är så mycket bättre!

kryis <3

2011-09-03 @ 16:50:15
URL: http://thinhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0