voff!

det e ju lite taskigt att jag inte har uppdaterat under lovets första dagar för jag tycker själv illa om folk som inte uppdaterar för då finns det ju ingen poäng med att ha en blogg. anywho, i lördags var jag i nacka och skakade svans och senare även på strand där jag o sara skakade våra lurviga (bokstavligt voff!) till beyonce. dä najs
såhär såg jag ut:
in character!
liten hund hungriig!
hjälp, en katt?!?
det e när man ser en sån här bild (eller googlar turkey............) som man blir brutalt sugen på att äta kött. bara kolla på den härliga glaseringen... najs.
det e roligt att skriva små bildtexter till bilderna för då behöver man inte undra hur man ska tolka dom. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0