önskelista

min favoritgrej i världen e jul!!!! ÄLSKAR JULEN!!!! älskar så mycket allt mys att det är mörkt mysigt godis och apelsiner och ljus. så mys!!!!!!
jag önskar mig lite grejer som skulle göra julen ännu bättre
fred perry-ryggsäck fast i mörkblått
en såndär ascool massagekudde fatta najs man fäster den som ryggstöd!!!
doftljus. älskar älskar doftljus
kläder i den här färgen. vilka som helst den här färgen brukar rädda det mesta
ljusslingor!!!!! min stora passion. spelar ingen roll vilka alla är najsa
pioner en masse. favoritblomman, tänk va fint at fylla hela rummet
OCH SIST MEN INTE MINST EN KATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är högsta drömmen, ska skaffa mig en kattvän så fort jag flyttar. tom e allergisk>:( annars hade jag sparat veckopengen katter e det bästa som finns, bodde med totalt 7 olika i usa, e frälst
va önskar ni er???????????? GOD JUL I FÖRSKOTT ALLA GLADA

Kommentarer
Postat av: Tilda

JA JUL!!!!!!!! blev så jultaggad av dethär inlägget på din bloggilibloggis! Hihihi jag vill ha allting

2011-11-16 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0