JAG HAR ALDRIG SETT NÅT BÄTTRE

han spelar på grönan 30 augusti. jag tror jag ska dö just nu exakt rakt på här i hängmattan på fläcken. DET HÄR ÄR DET BÄSTA FETTASTE NAJSASTE BARA SMACK RAKT PÅ RAKT IN I VÄGGEN JÄVLIGAST FANTASTISKA SMACK BA SOM HAR HÄNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag döööööööör (helt seriös.)

jag blir alldeles alldeles knäsvag. gosh han o håkan gosheligosh mosh(pit)
finns liksom inte riktigt tillräckligt med ord för hur soft det är så jag ska bara låta det va
men puss på er du ni får gå med mig om du vill du som läser jakob hellman-vänner = mina vänner

Kommentarer
Postat av: alma

OMGGGGG <3 <3 <3

FAAANNNNN VAD FEEEEEEEEEEEEEEEEEETTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

2011-05-15 @ 13:19:01
URL: http://bons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0