in genom porten upp över trappan tvärs över gården aldrig över dig

när jag längtade som mest hem i usa så lyssnade jag på det här klippet om o om igen. när jag lyssnar känns det fortfarande som att jag ligger i en dubbelsäng har två hundar tänker på engelska och saknar allt med sverige mest av allt picknickar på rosendal, trots att jag aldrig gör sånt egentligen
och i mitt nästa liv ska jag chilla med markus krunegård varje dag för vi kommer va bundis
bra saker med markus krunegård:
- hans lugg
- alla roliga hattar
- att man alltid ba "jaaa krunegård aaah" när dom spelar hans låtar ute men man har lyssnat på skivan hemma och tänkte njaaaaaaa??!
dåligt med m.k.
- han är gift (som i bröllop upptagen.)
en annan rolig grej sara o jag gjorde idag va o läsa godbitar ur min dagbok. skriver i den nästan uteslutande väldigt tidigt på morgonen när jag precis har kommit hem, rymmer så djupa grejer. och så börjar den med ett djupt arctic monkeys quote som bara gör det hela mer festligt.
you probably couldn't see for the lights
but you were staring straight at me
och tycker själv att det har varit lite lite nissebilder här på bloggen (nilz håller med). så ett fullspäckat inlägg utlovas, med solbilder och roliga anekdoter.
kommentera nåt! typ oj va soft video eller jag känner verkligen igen mig i den där dagboksvanan eller vad som helst.

Kommentarer
Postat av: sara

adam brody<3

2011-05-11 @ 23:18:44
URL: http://chansera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0