dagen före jordens undergång

såg ut såhär på estetskivan igår. kände mig så himla fab hela kvällen, inte lika idag. trodde jorden faktiskt hade gått under när jag vakna, eller att jag hade sprängts. nej skooja. sprang på lätta fötter till nya äventyr.
bästa grejen med o ha en blogg är att man får lägga ut posiga egobilder till allmän beskådan o kalla det dagens oufit och man är ändå så himla rätt.
bubblare:
jobbig känsla: känslan-av-ångest-att-spendera-en-enda-krona-dagen-efter-man-vart-ute-o-svirat-för-man-vet-att-man-överanvände-kortet-igår-och-säger-nej-till-minneslapp-i-bankomaten-för-man-är-för-omogen-to-face-the-facts
obs! min känsla idag obs! ledzzen hezzt >:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0