sista kvällen i stan tills länge

spenderade jag först med calle bertil o nilz på stammishaket charlies. vi e stammisar där nu, dom leggar aldrig bertil. inte för att han ser så gammal ut heller tror jag inte. charlies känns liksom som ett säkert kort tills man bestämmer sig för va man ska görasen. speciellt om man ska åka till norge klockan 9 morgonen efter och inte vill vara alldeles för död så man kan ta 12 timmar i bil med glad familj. när det va taggmode drog vi till bea o firade victor o så 19 nu stort stort. att dansa till spansk musik man aldrig hört förr, maskinen och queen o träffa vänner man inte sett på länge långt bort från hemmet när tåget efter tunnelbanan i bromma ni vet (HJÄRNSLÄPP) har slutat gå och råka knacka hårt på grannens dörr för att man är förvirrad o flyr när arga hundar attackskäller e en fin fredag. va brutalt trött efter att ha sovit tre timmar bara när vi satte oss i bilen men ya know life's a bitch och allt det där. va gjorde ni?(och hoppas att nån svarar iaf annars ser man jätteensam ut för alla människor på nätet= bloggångest?!!?)
jag var tydligen väldigt glad o hade på mig det här:
ey 20 spänn bara! ny! fredagslyx!
och det va alla bilder jag tog osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0