när blir jag en man när älskar vi varann jag bara undrar

förlåt kan inte släppa det, ted e så fantastiskt skön. några citat så här på nattkröken. och nu kanske ni inbitna ted fans kommer kasta massa dumt o säga att hallå det e ju brushan kenneth som har skrivit mycket av texterna och aa men teds själ lever i kenneth o tvärtom så det e typ samma ändå tänker jag då. ska vi göra det till en tävling? vilken låt kommer allt ifrån egentligen. alma tänker jag iaf kanske vill gissa <3
<3 det faller pärlor från himlen och jag kan känna, dom smyckar mitt hår
Jag blundar länge och tänker å det blir skönt, snart kommer en vår


<3 Jag vet en vän som bor i huset intill
Och hon har lovat mej allt va jag vill
mmmhm.. jag vet en vän, som är lika blåögd som jag
vi borde få det bra

<3 när mina fingrar inte känner mer
när mina ögon inte längre ser
när livet vänder


<3 Jag tror att jag far söderut när sommaren är slut
Och det blir höst

<3 Men det blir bättre om vi e' tillsammans
Så mycket bättre för oss allesammans
Så mycket bättre
<3 Ställer du upp om du blir bjuden,
     Även om ditt samvete kommer i kläm?
  Men du är väl inte förbjuden,
  Att följa med hem?
  När ska vi gå hem?



<3 De' e' sent men när du frågar mig
Om jag har en tidtabell
Svarar jag ja' tycker de' e' synd att du måste hem ikväll
Men när du frågar mig vad sanning e'
Om jag sagt dig sanningen
Så vet jag inte för den ändrar sig och ändrar sig igen
 <3 När du frågar mig va' kärlek e'
Om den har nån åldersgräns
Svarar jag det betyder ingenting bara vi e' överens
Men när du frågar mig vad frihet e'
om jag fått nån klarhet än
Så vet jag inte för jag ändrar mig och ändrar mig igen

OCH HALLÅ VEM SATT JAG BREDVID HOS NISSE I LÖRDAG VARS MAMMA HADE VART TILLSAMMANS MED 
TEDDAN I 4 ÅR?????!!!!!!?!??!??!??!??! 

Kommentarer
Postat av: klara!

Så fin så fin!

2011-03-30 @ 18:04:44
URL: http://klaraembla.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0