I don't remember you looking any better but then again I don't remember you

jag i ettan. aa tja ser likadan ut 2 1/2 år senare. och hade samma frisyr redan i sexårs. gotta love it.
den här veckan har varit så sjukt insane och bara apjobbig. och den e bara halvklar >:((((( det är i såna här situationer man bannar sig själv som valde bild, hjälp har tappat all förmåga att
  1. planera
  2. plugga
  3. tänka logiskt
  4. göra det jag faktiskt ska
  5. inte lalla
synd om mig. STACKARS MIG. nej men egentligen inte men egentligen jo (fast nee). fast man ska ju inte va den som e den o klagar. va e egentligen bara den påtvingade uppgiften att göra 150+ mackor imorn efter skolan till klassfik som STRAFF för att man själv ska göra helvetesprovet kallat HP (kul att det blir samma förkortning........) och inte kommer kunna stå 1/2 timme för att man kommer va inlåst i borgen norra i 8 TIMMAR. leowl. och så har jag en känsla av att den logiska mattedelen kommer va det som sänker mig, min akilleshäl. det kommer ligga där på bordet, skjuta mig i båda knäskålarna och när jag försöker göra iaf ett tal kommer den slå jättehårt på min högerhand med den obligatoriska linjalen (för döds-diagram-delen) så jag inte kan skriva alls och sen hoppa in i munnen så jag inte kan ropa på hjälp eller ringa på min förbjudna mobil som kan göra att jag diskas från hela grejen.
men annars är allt toppen! ska fira max på lördag. charlie sheen-tema. tänker ashet godess för att stå för tryggt familjeliv eller bara en påse knark. mjölnäsa check typ.
i samma spår som rubriken:


God that was strange to see you again
Introduced by a friend of a friend
Smiled and said 'yes I think we've met before'
In that instant it started to pour,
Captured a taxi despite all the rain
We drove in silence across Pont Champlain
And all of the time you thought I was sad
I was trying to remember your name.
..
star - you're ex-lover is dead. och rubriken är ju vår alls john mayer. who says i can't get stoned lixx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0