tradigt

sov bort första sommarlovsdan. har aldrig sovit så länge. va inte alls trött sen bara världigt väldigt uttråkad. jag är rädd att det är så det ska bli nu dom kommande veckorna för jag har inget jobb inga planer och har gett upp målen. väntar på att allt roligt spontant ska börja men planerar man sånt är det ju ingen mening. känns som att jag reagerar sjukt långsamt och missar allt, längtar till helgen. fast man vet u inte varför man gör det heller för det e ju helg hela tiden. imorn har jag planerat att genomgå en total makeover och bli sådär härligt rätt som man alltid har velat va. sen ska jag gå ut o göra stan med mitt nya fierca asnajsa jag. känner mig rätt säker på att det går bra det här och den som vill va me får det ska ut i de sälla jaktmarkerna. vill man ha nåt måste man fånga det med lasso som en cowboy skulle ha sagt. låter lovande för jag har gått på basket så jag e rätt bra på o sikta.
såhär ska jag se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0