knaz

är i konstigt mode ni vet när man fastnar med blicken hela tiden på random saker och inte lyssnar på vad folk säger
egentligen.
förövrigt åkte jag vilse i vasastan idag. tog 1 1/2 timme att ta sig från parallellgata till fleminggatan hem. tja. det sög :( nu tänker nisse o bertil gaaah martyrclara men näe faktiskt inte va bara aasvarmt på bussen svettades som en gris jag vet inte vad.
och mer förövrigt så har jag kommit på mig själv med att allt oftare felstava mitt namn. jag vet ju att jag stavar clara med c men hjärnan vill annorlunda. very strange.
and you english speaking person who commented, i dig u for digging my blog!!! :D
peace out fred out värmeslag och galna getter.

Kommentarer
Postat av: tonitonitoni

<3

2011-06-10 @ 00:53:57
URL: http://singulariteten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0