idaaaag

har jag anmält mig som funktionär till hultan för o på mina bara knän bygga upp hela området i utbyte mot en biljett värd 1300:- vilket e exakt så mycket som jag inte har. hoppas wish wish hållda tummar och fingers crossed att dom förbarmar sig. har dessutom skrivit en A4 om  hur utvecklande ett sporadiskt lakritsförsäljarjobb skulle va för mina social skills och kundinriktade extremt trevliga sida. vad man gör för att kunna dansa på helgen utan att behöva smuggla in diverse schampooflaskor fyllda med annat än schampoo. i dagarna har jag byggt så många meningar innehållandes orden "jag" och "så Ove" som i solsidan så det va dags o ta sig i kragen klippa sig och be om ett jobb. idag va sara ledzen hest lite för att hon trodde att parkvark betydde kratta gångar och inte plocka fimpar och diverse skräp efter heta partynätter fjortizstyle i vasaparken. jag tyckte synd om och tröstade men va sägs om megapicknick nångång efter den 13/6, håller på hela natten ta med alla du känner och en massa servetter, mat och annat knas. fri skräpplockning! med risk att bli inställt vid större events och konserter där en lakritsförsäljare behövs.
ibland kan jag va elak men det är bara på skoj!! dessutom fyller sara babe 18 imorn vilket e otroligt värt o fira och josefina fyller på samma dag dessutom så det är dubbelvärt! grattis i förskott, 66(6) minuter kvar!!
puss påer

Kommentarer
Postat av: kornet

haha OMG såg att jag fått ett omnämnande på bloggis!! och jag lovade ju att kommentera. hejhej!

2011-06-09 @ 21:01:46
Postat av: kornet

haha OMG såg att jag fått ett omnämnande på bloggis!! och jag lovade ju att kommentera. hejhej!

2011-06-09 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0